Bemutatkozó anyagok, cikkek
Cikkek, postok, podcastek az offline és az online média világából
Digitális hirdetőfelületek – Út az idős fogyasztói réteghez
Az elmúlt pár évben az online marketing akkora teret hódított meg a reklámpiacon, hogy sok cég már csak ezen a csatornán keresztül hirdet. Fontos megemlíteni azonban azt a fogyasztói réteget, amely az online hirdetésekkel nem elérhető, viszont jelentős befolyással bír az eladásainkban.
Mit nevezünk digitális médiafelületnek?
A digitális média egy gyűjtőnév, ezért több fogalom is beletartozik. Más néven elektronikus médiának is nevezik. Ide tartoznak a hírportálok, a blogok de léteznek offline digitális médiafelületek is.
Hogyan készítsünk Offline digitális hirdetési felületekre video anyagot?
Készültünk egy rövid tutorial videóval, amiben bemutatjuk, hogyan tudjátok elkészíteni saját video hirdetésetek. Ehhez nem kell más, csak 3 db fénykép és a hirdetésed szövege, amit szeretnél megjeleníteni.
Új korszak kezdődhet az offline digitális média piacon?
Kifejezetten a digitális hirdetési felületekre specializálódtak és több országban sikeresen működik a program. Célja, hogy a médiavásárlás folyamatát a hirdetők külön e-mailezés, telefonos egyeztetés és plusz körök nélkül, egyszerűen lebonyolíttathassák.
Mi a különbség a branding és a marketing között?
A brandig és a marketing két különböző, de szorosan összekapcsolódó fogalom, amelyek fontos szerepet játszanak az üzleti világban. Azonban, sokan nem értik, vagy nem tudják, hogy mi a különbség a két tevékenység kötött. Ebben a cikkben tisztázzuk, hogy miben különböznek egymástól.
Mit kell tudnod a videós hirdetésekről, mielőtt belevágnál?
Mivel nyújtanak többet a videós hirdetési felületek a statikus plakátokkal szemben? Videós monitorok, LED falak, amikkel a plázákban, reptereken, irodaházak oldalán és most már társasházak előtereiben is találkozhatunk.
4+1 tipp, hogy 70 – 100 ezer Ft-tal olcsóbban nyaralj külföldön
Ebben a cikkben bemutatjuk, milyen zsigeri trükköket alkalmaznak a szállás / autó / repjegy foglaló portálok, amivel végül rávesznek, hogy az eredetinél jóval magasabb áron, nem lemondható konstrukcióval vásároljunk náluk.
Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől
A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható.
Reklámok a gazdaság motorjai
Ki ne bosszankodott volna már azon, hogy a 19:30-kor kezdődő kedvenc filmjének még éjfélkor sincs vége és pont a legizgalmasabb részeknél jönnek a reklámok… YouTube-on, közösségi és videómegosztó portálokon is hozzászoktunk, hogy minden tartalom egy kis hirdetéssel indul és közben is gyakran megvan szakítva egy-egy rövid reklámblokkal.
Nem elég az online jelenlét
Annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb marketing kampányt vigyük végbe, az offline marketingre épp olyan nagy hangsúlyt kell fektetni, mint az interneten közzétett hirdetésekre. Akkor vagyunk a leghatékonyabbak, ha kombináljuk a kettőt.
Új hatékony médiafelületek
Mitől lesz hatékony egy reklámfelület? Hozza-e a kívánt elérési számokat és vajon tényleg eljut-e üzenetünk a fogyasztóhoz a reklámzajjal telített környezetben? Naponta több tucat plakát mellett megyünk el, weboldalakat görgetünk át anélkül, hogy fel tudnánk idézni milyen hirdetésekbe futottunk bele.
Zöld médiafelületek környezetbarát kampányokhoz
Belegondolt már abba, hogy mennyi idő, pénz és papírfelhasználás szükséges egy reklám kampány lebonyolításához?