Bemutatkozó anyagok, cikkek

Cikkek, postok, podcastek az offline és az online média világából

Digitális hirdetőfelületek – Út az idős fogyasztói réteghez

Digitális hirdetőfelületek – Út az idős fogyasztói réteghez

Az elmúlt pár évben az online marketing akkora teret hódított meg a reklámpiacon, hogy sok cég már csak ezen a csatornán keresztül hirdet. Fontos megemlíteni azonban azt a fogyasztói réteget, amely az online hirdetésekkel nem elérhető, viszont jelentős befolyással bír az eladásainkban.

Mit nevezünk digitális médiafelületnek?

Mit nevezünk digitális médiafelületnek?

A digitális média egy gyűjtőnév, ezért több fogalom is beletartozik. Más néven elektronikus médiának is nevezik. Ide tartoznak a hírportálok, a blogok de léteznek offline digitális médiafelületek is.

Új korszak kezdődhet az offline digitális média piacon?

Új korszak kezdődhet az offline digitális média piacon?

Kifejezetten a digitális hirdetési felületekre specializálódtak és több országban sikeresen működik a program. Célja, hogy a médiavásárlás folyamatát a hirdetők külön e-mailezés, telefonos egyeztetés és plusz körök nélkül, egyszerűen lebonyolíttathassák.

Mi a különbség a branding és a marketing között?

Mi a különbség a branding és a marketing között?

A brandig és a marketing két különböző, de szorosan összekapcsolódó fogalom, amelyek fontos szerepet játszanak az üzleti világban. Azonban, sokan nem értik, vagy nem tudják, hogy mi a különbség a két tevékenység kötött. Ebben a cikkben tisztázzuk, hogy miben különböznek egymástól.

Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől

Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől

A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható.

Reklámok a gazdaság motorjai

Reklámok a gazdaság motorjai

Ki ne bosszankodott volna már azon, hogy a 19:30-kor kezdődő kedvenc filmjének még éjfélkor sincs vége és pont a legizgalmasabb részeknél jönnek a reklámok… YouTube-on, közösségi és videómegosztó portálokon is hozzászoktunk, hogy minden tartalom egy kis hirdetéssel indul és közben is gyakran megvan szakítva egy-egy rövid reklámblokkal.

Nem elég az online jelenlét

Nem elég az online jelenlét

Annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb marketing kampányt vigyük végbe, az offline marketingre épp olyan nagy hangsúlyt kell fektetni, mint az interneten közzétett hirdetésekre. Akkor vagyunk a leghatékonyabbak, ha kombináljuk a kettőt.

Új hatékony médiafelületek

Új hatékony médiafelületek

Mitől lesz hatékony egy reklámfelület? Hozza-e a kívánt elérési számokat és vajon tényleg eljut-e üzenetünk a fogyasztóhoz a reklámzajjal telített környezetben? Naponta több tucat plakát mellett megyünk el, weboldalakat görgetünk át anélkül, hogy fel tudnánk idézni milyen hirdetésekbe futottunk bele.