Bemutatkozó anyagok, cikkek
Cikkek, postok, podcastek az offline és az online média világából
4+1 tipp, hogy 70 – 100 ezer Ft-tal olcsóbban nyaralj külföldön
Ebben a cikkben bemutatjuk, milyen zsigeri trükköket alkalmaznak a szállás / autó / repjegy foglaló portálok, amivel végül rávesznek, hogy az eredetinél jóval magasabb áron, nem lemondható konstrukcióval vásároljunk náluk.
Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől
A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható.
Reklámok a gazdaság motorjai
Ki ne bosszankodott volna már azon, hogy a 19:30-kor kezdődő kedvenc filmjének még éjfélkor sincs vége és pont a legizgalmasabb részeknél jönnek a reklámok… YouTube-on, közösségi és videómegosztó portálokon is hozzászoktunk, hogy minden tartalom egy kis hirdetéssel indul és közben is gyakran megvan szakítva egy-egy rövid reklámblokkal.
Nem elég az online jelenlét
Annak érdekében, hogy a lehető legsikeresebb marketing kampányt vigyük végbe, az offline marketingre épp olyan nagy hangsúlyt kell fektetni, mint az interneten közzétett hirdetésekre. Akkor vagyunk a leghatékonyabbak, ha kombináljuk a kettőt.
Új hatékony médiafelületek
Mitől lesz hatékony egy reklámfelület? Hozza-e a kívánt elérési számokat és vajon tényleg eljut-e üzenetünk a fogyasztóhoz a reklámzajjal telített környezetben? Naponta több tucat plakát mellett megyünk el, weboldalakat görgetünk át anélkül, hogy fel tudnánk idézni milyen hirdetésekbe futottunk bele.
Zöld médiafelületek környezetbarát kampányokhoz
Belegondolt már abba, hogy mennyi idő, pénz és papírfelhasználás szükséges egy reklám kampány lebonyolításához?